DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR / RETRAGERE

 

Pentru exercitarea dreptului de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contractul realizat între dumneavoastră în calitate de consumator și Casa Remediilor Naturale SRL în calitate de vânzător - ca urmare a plasării unei comenzi și a executării ei de către societatea noastră - utilizând o declarație neechivocă de retragere, o solicitare de retragere comunicată prin e-mail la adresa: office@nremediinaturale.ro.


În acest scop, puteți completa formularul de retur a produsului / produselor de pe această pagină, cu mențiunea că folosirea acestuia lui nu este obligatorie, putând utiliza orice alte formulare sau expresii.

Model de formular de retragere:

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

 

Către,

Casa Remediilor Naturale SRL


Prin prezenta vă informez cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse: ......................................................................................................................,  comandate la data de .................................... și primite la data de ..................................

 

Nume și prenume consumator: ...........................................................................................................

Adresa consumator: ............................................................................................................................

Cont bancar: .......................................................................................................................................


Semnătură consumator (pentru situația în care formularul este notificat/transmis pe hârtie):

....................................

Data: ....................................................


Număr de telefon de contact ................................................ și/sau adresa e-mail de contact .....................................................

Conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorul că renunță la cumpărare, fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Notificarea se va face prin e-mail cu confirmarea de primire a acestuia de către societatea noastră.   

 

Potrivit OUG nr. 34/2014 perioada de returnare a unui produs sau de renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile din ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului / ultimului produs - în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

 

În cazul în care înțelegeți să valorificați dreptul renunțării la contractul semnat, aveți obligația de a returna produsul / produsele cumpărat/e în ambalajul original, nedeteriorat, sigilat, în starea în care v-a fost livrat, pe cheltuiala dumneavoastră, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea sau prin alt curierat rapid. Returul dumneavoastră trebuie sa ajungă la adresa din București, Bd. Timisoara nr. 9A, bloc. B4, sc. B, etaj 1, apt. 22, sector 6.

 

Dacă produsul / produsele este / sunt returnate într-o stare în care nu mai poate / pot fi vândut/e ca și nou/i (ambalaj deschis, produs deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă egală cu c/valoarea produsului/elor sau, după caz, la solicitarea cumpărătorului, vom reexpedia produsul / produsele returnat/e, cheltuielile de livrare fiind suportate de către acesta.

 

În cazul în care comanda este achitată, Casa Remediilor Naturale va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

pentru comenzile achitate cu ramburs, prin virament bancar în contul transmis de către cumpărător;

- pentru comenzile achitate cu numerar - prin restituire în numerar sau prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client.

 

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produsului / produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul / produsele și verificarea acestora.

 

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora pe viitor comenzi clienților care au refuzat recepționarea coletelor expediate sau care, în mod repetat, returnează în mod nejustificat produsele.